رئیس کل دادگستری:

عمل به قوانین و مقررات لازمه پیشرفت و توسعه شهری است

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: لازمه پیشرفت و توسعه شهری عمل به همه به قوانین و مقررات است

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی، در نشست مشترک با اعضای کمیسیون‌های مواد ۱۰۰، ۷۷ و ۳۸ شهرداری ارومیه گفت: کمیسیون‌های مواد ۱۰۰، ۷۷ و ۳۸ شهرداری ناظرین و دیده بان‌های ساخت و ساز‌های ایمن، مطمئن و بدون خطر باید باشند.

ناصر عتباتی تصریح کرد: کمیسیون‌های شهرداری مراجعی برای رسیدگی به تخلفات ساختمانی از لحاظ ضوابط شهرسازی و ایمنی، رفع هر گونه اختلاف بین مؤدی و شهرداری در مورد عوارض و بهای خدمات ارائه شده و مرجع حل اختلاف میان شهرداری و اشخاص در خصوص قرارداد‌های موضوع آیین نامه های معاملات شهرداری می‌باشند که نقش تاثیر گذاری در جلوگیری از تخلفات در ساخت و ساز‌های غیر مجاز دارند.

وی تاکید کرد: تخلفات ساختمانی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز  چهره شهر را نازیبا می‌کنند و به همین دلیل اعضای این کمیسیون باید قوانین و مقررات را مد نظر قرار دهند و نگذارند که حقوق مردم پایمال شود.

عتباتی ضمن تاکید به تسریع در رسیدگی‌ها گفت: در راستای تسهیل در امور شهروندان و تسریع رسیدگی‌ به پرونده های ساخت و سازها لازم است تعداد جلسات رسیدگی به پرونده‌ها در کمیسیون‌ها افزایش یابد تا کار مردم در سریعترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

رئیس کل دادگستری استان قانون مداری در فرایند رشد و توسعه شهری تاکید کرد و گفت: لازمه پیشرفت و توسعه شهری، عمل به قوانین و مقررات است و باید در چارچوب قانون حرکت کرد و اجازه بی قانونی و تجاوز از مقررات را به هیچ فردی نداد تا همه خود را ملزم به رعایت قانون بدانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.