اعلام جرم تعزیرات کاشان برای مدیران کم کار در حوزه آرد و نان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: برای مدیران کم کار در حوزه آرد و نان، به اتهام ترک فعل اعلام جرم می‌شود.

رحمت الله ابوذری رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان با اشاره به پیگیری مشکلات شهرستان به خصوص در حوزه آرد و نان اظهار کرد: اگر مدیران مشکلات حوزه آرد و نان کاشان را رفع نکنند به عنوان ترک فعل اعلام جرم می‌کنیم.


او افزود: زمانی که نانوا با فروش اجباری نان کنجد، وجه آن را با کارتخوان هوشمند نانوایی دریافت می‌کند، در واقع از دولت بابت کنجد سهمیه آرد گرفته است.

 ابوذری ادامه داد: نانوایی که در ماه، ۱۴۰ کیسه سهمیه آرد دارد توانسته با دریافت دو برابری هزینه بابت کنجد آن‌هم بدون پخت نان، ۷۰ کیسه آرد اضافه داشته باشد؛  این در شرایطی است که مردم همیشه از شلوغی و صف‌های طولانی نانوایی‌ها و نبود نان شکایت دارند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان یادآور شد: وجود این آرد اضافه و فروش غیر قانونی آن در شهرستان عامل مشکلات زیادی شده است.

ابوذری اضافه کرد: برای یک بار هم شده می‌بایست سفره فروش نان کنجدی در کاشان جمع شود و اگر مشتری تمایل داشت برای پخت آن از  منزل کنجد بیاورد.

به گفته او، یک نانوایی بربری در کاشان به دلیل تکرار تخلف برای فروش اجباری نان کنجدی برای همیشه تعطیل شد و سه واحد صنفی هم با مبالغ  سنگین و اخذ تعهد جریمه شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
سلام نانوایان در طاهر آباد هر وقت خواستند باید نان بپزند و مردم را در مضیقه و سختی قرار دهند لطفا به نانواین تذکر داده شود که برای اطرافیان نان نگذارند و فرد مورد نظر باید با نوبت و در مغازه نان بگیرد