بازدید سرزده رئیس ستاد ارتش آمریکا از پایگاهی در سوریه

رئیس ستاد ارتش آمریکا در سفری از پیش اعلام‌نشده وارد پایگاه نیرو‌های آمریکایی در سوریه شد.

«مارک میلی» رئیس ستاد ارتش آمریکا که روز گذشته در سفری منطقه‌ای وارد رژیم صهیونیستی شده بود، امروز (شنبه) به پایگاه نیرو‌های آمریکایی در سوریه رفت.

براساس گزاش رویترز، او در گفتگو با خبرنگارانی که همراه وی بودند ادعا کرد که معتقد است نیرو‌های آمریکایی و گروه‌های مسلح کرد سوریه (شبه نظامیان) در «تضمین شکست دائم داعش پیشرفت خوبی داشته‌اند».

میلی در پاسخ به این سؤال که آیا مأموریت نیرو‌های آمریکایی در سوریه آن‌قدر مهم هست که ارزش خطر کردن داشته باشد، گفت: «اگر به نظرتان امنیت آمریکا و متحدانش اهمیت دارد، پاسخ سؤال شما مثبت است». نیرو‌های آمریکایی در حمایت از شبه نظامیان کرد در شمال و شرق سوریه مستقر هستند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) همزمان با سفر رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، اعلام کرد که مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با همتای صهیونیست خود در تل آویو درباره برنامه هسته ای ایران دیدار و گفتگو کرده است.

گفته می‌شود که آنها همچنین درباره رویدادهای اخیر در کرانه باختری، از جمله حملات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و حمله شهرک نشینان یهودی به خانه ها و کسب و کار فلسطینی ها گفتگو کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار