ثبت بیش از ۱۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: بیش از ۱۴ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

امید نسیمی با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است افزود:میانگین سرعت متوسطه استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین در جاده علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور مغان در ۱۱ ماهه گذشته افزایش ۳۴ درصدی تردد را در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد:در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۰ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بودامسال رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

نسیمی با اشاره به اینکه در ۱۱ ماهه گذشته ۷ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۵۸۴ تردد در مبادی ورودی و ۶ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۷۳۲ هزارو ۵۰۷ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده تصریح کرد: افزایش ۳۴ درصدی تردد را هم در مبادی ورودی و هم در مبادی خروجی استان شاهد هستیم.

او محور‌های اردبیل-آستارا و بالعکس، اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را دارای محور‌های پرتردد استان برشمرد و اظهار کرد: در ۱۱ ماهه گذشته ۱۱ میلیون و ۷۵۷ هزارو ۹۸۰ تردد در محور اردبیل-آستارا، ۱۱ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۹۶۵ تردد در محور اردبیل- نیر و بالعکس و ۸ میلیون و ۲۲ هزار و ۱۴۲ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان اردبیل خبرداد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.