ستاره «نجات سرباز رایان» خاموش شد

«تام سایزمور»، ستاره فیلم «نجات سرباز رایان» در سن ۶۱ سالگی درگذشت.

به نقل از هالیوود ریپورتر، «تام سایزمور» که بیشتر به خاطر نقش‌های سرسختش در فیلم‌های اکشن از جمله «سقوط شاهین سیاه» (Black Hawk Down) و همچنین «نجات سرباز رایان» (Saving Private Ryan) و «عتیقه» (The Relic) شهرت داشت به دلیل آنوریسم مغزی در بیمارستان «سنت جوزف» درگذشت.

«چارلز لاگو» مدیربرنامه‌های «تام سایزموز» طی بیانیه‌ای مرگ این بازیگر را تأیید کرد و گفت: «با غم و اندوهی فراوان باید اعلام کنم که امروز، «توماس ادوارد سایزمور» در آرامش و در خواب در بیمارستان «سنت جوزف» درگذشت.

او همچنین گفت که برادر سایزمور و پسران دو قلویش در بیمارستان در کنار او بودند.

گفتنی است که «تام سایزمور» پس از عارضه آنوریسم مغزی در ۱۸ فوریه، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان «سنت جوزف» بستری بود و در کما به سر می‌برد و در ۲۸ فوریه، «چارلز لاگو» مدیربرنامه‌های این بازیگر اعلام کرد که پزشکانش به خانواده سایزمور گفته اند که دیگر امیدی نیست.

«تام سایزمور» در سال ۱۹۶۱ به دنیا آمد و به خاطر ایفای نقش‌های سرسخت در فیلم‌های اکشن در دهه‌های ۲۰۰۰و ۱۹۹۰ شهرت پیدا کرد و با افرادی چون؛ «استیون اسپیلبرگ»، «مایکل مان» و «ریدلی اسکات» به ترتیب، به خاطر فیلم‌های «نجات سرباز رایان»، «مخمصه» و «سقوط شاهین سیاه» سابقه همکاری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار