پرداخت بالغ بر هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت : این نهاد در ۱۱ ماه گذشته مبلغی بالغ بر هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به مددجویان پرداخت کرده است.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت : امسال موفق شدیم هزار و ۵۰۰ مددجو را که در سال‌های قبل با پرداخت تسهیلات برایشان شغل ایجاد کرده بودیم، خودکفا کنیم.

او افزود: برخی از این افرادی که خودکفا شده اند امروز خود جزو کسانی هستند که به نیازمندان کمک می‌کنند.

ترکمانه گفت: ۲۰ درصد خدمات کمیته امداد از محل کمک‌های مردمی و ۸۰ درصد از محل کمک‌های دولت و مجلس است.

افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ دیگر موضوعی بود که این مقام مسئول به آن اشاره کرد.

او افزود: سال آینده به خانواده‌های یک نفره ۷۶۴ هزار تومان، خانواده‌های ۲ نفره بک میلیون و ۹۲ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره یک میلیون و ۹۶۵ هزار تومان و در نهایت به خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان مستمری پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه بر استفاده از تکنولوژی‌های روز برای خدمات دهی به نیازمندان تاکید کرد و گفت: امروزه ما خدمت را به منزل نیازمندان برده ایم و این افراد در دورترین روستا‌ها با یک دستگاه تلفن همراه بدون نیاز به مراجعه جضوری می‌توانند خدمات دریافت کنند.

ترکمانه با اشاره به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد گفت: در این روز برای ترویج فرهنگ احسان میزبان دانش آموزان خواهیم بود.

وی از برپایی ۱۱۰ پایگاه در ۱۸ اسفند روز جشن نیکوکاری خبر داد و از نیکوکاران خواست تا در این روز نیازمندان استان را یاری کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.