نفوذی های غربگرا را از بدنه دولت خارج کنید

امام جمعه موقت بیرجند گفت: سران انقلابی قوای سه گانه باید با قاطعیت نفوذی‌های غربگرا و عناصر سست عنصر را از بدنه دولت خارج کنند.

حجت‌الاسلام مختاری در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: با عنایت خداوند متعال و حمایت مردم، دولت انقلابی به راه خود با اقتدار و قاطعیت ادامه خواهد داد و گره‌ها را یکی پس از دیگری باز می‌کند.

وی گفت: امروز مردم از اوضاع و نوسانات بازار ارز ناراحت و اذیت هستند لذا انتظار ما این است سران انقلابی قوای سه‌گانه از جمله شخص رئیس جمهور با قاطعیت تلاش خود را مضاعف کنند و نفوذی‌های غربگرا و عناصر سست عنصر را از بدنه دولت خارج کنند.

حجت‌الاسلام مختاری افزود: لازم است قصور و بی‌تدبیری‌ها جبران شود و مسوولان بدانند خداوند پشتیبان آنان است و مردم نیز قاطعانه تا آخر از این دولت حمایت می‌کنند.

وی گفت: مردم هم بدانند که مسوولان وظیفه دارند برای حل مشکلات تلاش کنند و این دنیا دار امتحان است که در حوادث و فتنه‌ها نعمت‌ها و مشکلات را کنار هم ببینیم، مثبت‌نگر و نسبی‌نگر باشیم و مراقب باشیم در این امتحان مردود نشویم.

وی افزود: برخی افراد از ترس بی‌ارزش شدن سرمایه‌های خودشان در این بازار و آتش فتنه ارز و طلا دشمن، نفت و بنزین می‌ریزند و صف‌های طولانی ایجاد می‌کنند که این موضوع در شان فرهنگ اسلامی ما نیست.

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به توطئه‌های مختلف که توسط سه ضلع از جمله مستکبرین آمریکایی و اروپایی، منافقین و سلطنت‌طلبان، تجزیه‌طلبان و غربگرا‌ها انجام می‌شود گفت: جریان غربگرا که دوباره بوی انتخابات مجلس به مشامشان خورده، می‌خواهد با انتقام از مردم و تحت فشار قرار دادن آنان، مردم را فریب دهند و خودشان را منجی معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با صدور آن برای کشورهای اسلامی و غیراسلامی الگو شده است افزود: هدف فتنه‌های دشمنان از اول پیروزی انقلاب تاکنون این است که به مردم ما القا کنند این انقلاب و نظام کارآمد نیست لذا مردم دوباره به دوران طاغوت برگردند و کفار بر این کشور حکومت کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، خطیب جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار