۱۹۴ واحد مسکونی به اقشار کم درآمد قزوین تحویل داده می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین گفت: کلید ۱۹۴ واحد مسکونی تکمیل شده در هفته احسان و نیکوکاری تحویل اقشار کم درآمد استان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین با اشاره به اقدامات این نهاد در حوزه تامین مسکن نیازمندان، گفت: کلید ۱۹۴ واحد مسکونی تکمیل شده در هفته احسان و نیکوکاری تحویل اقشار کم درآمد استان می‌شود.

ظاهری  تصریح کرد: در حوزه اشتغال بالغ بر ۶ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان تحت پوشش و غیر تحت پوشش استان، با دهک درآمدی یک تا پنج ایجاد شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام (ره) قزوین در راستای تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تولید و توزیع پهپاد‌های کشاورزی را با بهره مندی از فناوری‌های روز و در جهت توسعه مدرن کشاورزی منطقه در اختیار کشاورزان قرار داده است.

به گفته وی، در حوزه درآمدی نیز نصب پنل‌های خورشیدی برای ساختمان‌های روستایی صورت گرفته و تاکنون ۱۱۵ پنل خورشیدی در پشت بام منازل مددجویان تحت پوشش در سطح استان نصب و راه اندازی شده و ۳۰۰ پنل خورشیدی دیگر نیز در حال واگذاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) قزوین با اشاره به واحد‌های تحویلی به نیازمندان استان، افزود: واحد‌های دیگری نیز در حال تکمیل شدن است که در نخستین فرصت و طی سال آینده تحویل متقاضیان خواهد شد و در بخش مسکن روستایی و خرید مسکن برای خانواده‌های نیازمند هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

پرداخت ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت

نظری با اشاره به ارایه تسهیلات قرض‌الحسنه به افراد تحت پوشش این نهاد، اظهار کرد: با توجه به اینکه هزینه‌های خانوار‌ها افزایش پیدا کرده و جامعه هدف نیز در تامین مایحتاج خود دچار مشکل شده به همین منظور صندوق امداد ولایت با ارایه تسهیلات، نیاز افراد تحت پوشش خود را تامین می‌کند.

به گفته وی، در همین راستا ۵۹ میلیارد تومان در قالب چهار هزار و ۵۹۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه بدون سود به نیازمندان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) قزوین از شهروندان استان خواست تا در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و در هفته احسان و نیکوکاری مشارکت‌های مالی و معنوی خود را برای حمایت از افراد بی بضاعت تحویل این نهاد داده و یا به شماره حساب‌های اعلام شده واریز کنند.

فعالیت ۴۷۹ معاون پرورشی در استان قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در بخشی از سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین با اشاره به هفته امور تربیتی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی آثار فرهنگ غربی در آموزش و پرورش قالب بود و اگر امور تربیتی در اوایل انقلاب فعال نمی‌شد ممکن بود میلیون‌ها جوان و نوجوان کشور در معرض تبلیغات سیاسی قرار بگیرند.

نقی سیاهکالی مرادی تصریح کرد: در دولت شهیدان رجایی و باهنر با تشکیل معاونت تربیتی در کشور علاوه بر توسعه معارف دینی و اسلامی، در مبارزه با انحرافات فکری موجود در جامعه نیز اقدامات خوبی انجام شد که آثار آن همچنان پابرجاست.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۷۹ معاون پرورشی، ۴۵۲ مربی تربیتی و ۲۳۶ مشاور در سطح استان قزوین فعالیت دارند و در عین حال نیز ۲۴۵ هزار دانش آموز در یک هزار و ۶۷۰ واحد آموزشی استان مشغول به تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار