امام جمعه موقت اصفهان:

با اخلالگران بازار ارز و نظام اقتصادی برخورد شود

آیت‌الله مهدوی بر لزوم برخورد قاطع با اخلالگران در بازار ارز و نظام اقتصادی تاکید کرد.

آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان گفت: خارج کردن واسطه‌های دلال و برخورد جدی با اخلالگران بازار ارز و نظام اقتصادی از وظایف دولت و حکومت است.


او با بیان این‌که گرانی‌ها برای معیشت افراد ضعیف و متوسط سخت است، افزود: شکر حضور مردم در مقاطع گوناگون انقلاب به این است که حاکمان خدمت بیشتری کنند، مسئولان مشکل مردم را حل و تلاش کنند اقتصاد ایران از دلارزدگی خارج شود.


عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم با حضور پرشور در  راهپیمایی ۲۲ بهمن دوستان را امیدوار و دشمنان را ناامید کردند و نشان دادند دست از آرمان‌ها و اهداف انقلاب بر نخواهند داشت، حضور مردم در صحنه‌های مختلف معنا دارد، اما مسئولان توجه کنند که این حضور به این معنی نیست که مردم سختی و شکایت ندارند.

آیت‌الله مهدوی با اشاره به این‌که استکبار جهانی همیشه به دنبال نابود کردن دین الهی است، عنوان کرد: نگاه ما به پیشرفت علمی و اقتدار است، اما دشمن دنبال تثبیت کدخدایی خودش و غارت اموال مردم است؛ اسلام و مسلمانان سودای جنگ ندارند و دشمن به دنبال اهداف شوم خودش است.


او همچنین با گرامیداشت نیمه شعبان گفت: داشتن روح زنده، انقلاب باطنی و روحی، رفع غفلت‌ها، آرامش و تلاش برای تبدیل شدن به یاران امام زمان (عج) از فواید ارتباط یادی و دیداری با امام زمان (عج) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.