رئیس سازمان نوسازی و تجهیزات مدارس کشور:

برای آموزش مهاجرین به ۷ هزار کلاس درس نیاز داریم

رئیس سازمان نوسازی و تجهیزات مدارس کشور، گفت: با توجه به افزایش مهاجرت‌ها از افغانستان و سایر کشورها به ایران با کمبود فضای اموزشی مواجه هستیم.

حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی و تجهیزات مدارس کشور در آئین بهره برداری از دو هزارمین مدرسه بنیاد برکت در شهرستان ساری، با بیان اینکه ۳۶ هزار شهید دانش آموز و پنج هزار شهید معلم تقدیم انقلاب اسلامی شد، اظهار کرد: مدرسه مهم‌ترین محل و فضای رشد محله، روستا یا شهر است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مناطق محروم و مدارس، گفت: به برکت پشتکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل امروز دو هزارمین مدرسه افتتاح شد که نشان از توجه مجموعه منتسب به رهبری به امر مدرسه سازی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه یک کار مشارکتی بین بنیاد برکت و سازمان نوسازی است، افزود: سند تحول بنیادین یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که ایشان در جلسه چندی قبل از روند اجرایی شدن آن گله‌مند بودند.

این مسئول یادآور شد: به برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد برکت، دو هزار مدرسه را در کشور ساخته شده است.

خان محمدی با بیان اینکه با توجه به‌ مهاجرت‌هایی که در حاشیه شهرها اتفاق افتاده است متاسفانه محلات فقیر نشین زیادی ایجاد شد، گفت: این مکان آموزشی ظرفیت ۶ مدرسه را در خود جای داده است یعنی همه این مدرسه در اختیار یک مجموعه خواهد بود و از لحاظ نیروی انسانی صرفه جویی می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیزات مدارس کشور، گفت: با توجه به افزایش مهاجرت‌ها از افغانستان و سایر کشورها به ایران با کمبود فضای اموزشی مواجه هستیم و به ۷ هزار کلاس درس نیاز داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.