دستگیری فروشندگان سوخت یک اداره دولتی استان مرکزی

۳ متهم فروش ۱۱۲ هزار لیتر گازوئیل تخصیصی یک اداره دولتی استان مرکزی دستگیر شدند.

۳ متهم که اقدام به فروش غیر قانونی ۱۱۲ هزار لیتر نفت گاز تخصیصی یکی از اداره‌های استان به صورت آزاد می‌کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمد عقیل سلگی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در این باره گفت: آبان ماه امسال با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی و در پی تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته اختلاس در یکی از ادارات استان مرکزی با شگرد فروش آزاد سهمیه سوخت خودرو‌های سنگین محرز شده و موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ سلگی افزود: در مراحل رسیدگی به این پرونده مشخص شد که یکی از کارگران جایگاه‌های سوخت استان با سوءاستفاده از کارت سهمیه سوخت خودرو‌های سنگین یکی از ادارات، سوخت موجود را به صورت آزاد به مبلغ لیتری ۴ هزار تومان به فروش می‌رساند.

او با اشاره به احضار کارگر جایگاه سوخت به پلیس امنیت اقتصادی استان تصریح کرد: این فرد در اظهارات خود اذعان کرد کارت سوخت توسط یکی از رانندگان اداره به وی تحویل و پس از فروش آزاد نفت گاز‌های سهمیه ای، نصف مبالغ دریافتی را به حساب این راننده واریز می‌نموده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با اشاره به دستگیری متهم اظهار داشت: این متهم نیز در تحقیقات پلیس امنیت اقتصادی به همدستی با سرپرست کارگاه سازمان مورد نظر در این خصوص اعتراف و اذعان داشته نصف مبالغ دریافتی را به حساب وی و مادرش واریزکرده است.

او از دستگیری دیگر متهم این پرونده در عملیاتی جداگانه خبر داد و گفت: متهمان جمعاً به فروش غیر قانونی ۱۱۲ هزار لیتر سوخت سهمیه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال اعتراف کردند که کل این مبلغ به سیستم مالی دولت مسترد و متهمان روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.