معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور:

تامین زنجیره ارزش تولیدکالا جهت‌گیری سرمایه‌گذاری در زنجان است

محسن کوشش تبار گفت: تامین زنجیره ارزش تولید کالا، جهت‌گیری سرمایه‌گذاری در استان زنجان است که سیاست دولت شناسایی فعالیت های دانش بنیان است.

محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در سفر به زنجان در جریان بازدید از یک کارخانه تولید شیشه در سلطانیه، به جهت گیری سرمایه گذاری در استان زنجان در راستای تامین زنجیره ارزش تولید کالا اشاره کرد و گفت: سیاست دولت در این خصوص، شناسایی و حمایت از فعالیت های دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه مدیریت استان، استقبال خوبی از سرمایه گذاری ها دارد، افزود: از این رو سرمایه گذاری های صنعتی در زنجان هدفمند و بجا است.

کوشش تبار با اشاره به اینکه زنجان از استان های بسیار بااستعداد کشور است، تاکید کرد: هنوز واقعیت ها و ظرفیت های این استان، آنگونه که باید، شناخته نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با بیان اینکه واحدهای تولیدی باید جسورانه وارد عرصه واردات شوند، گفت: دیپلماسی اقتصادی با تمرکز بر توسعه صادرات و با تکیه بر توانمندی ها،باید از سوی واحدهای تولیدی با جدیت دنبال شود.

کوشش‌تبار بر لزوم توجه به مزیت های نسبی در جذب سرمایه گذاری ها تاکید و تصریح کرد: این الگو باید در تمام سرمایه گذاری ها مورد توجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.