محکومیت یک واحد تولیدی مصالح ساختمانی فاقد پروانه استاندارد

یک واحد تولیدی مصالح ساختمانی که اقدام به تولید و عرضه فرآورده سنگدانه مورد مصرف در بتن بدون دریافت پروانه استاندارد کرده بود، به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: یک واحد تولیدی مصالح ساختمانی که اقدام به تولید و عرضه فرآورده سنگدانه مورد مصرف در بتن بدون دریافت پروانه استاندارد کرده بود، به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مهدی پژوهش افزود: بر اساس رأی صادره توسط دادگاه کیفری در بهمن‌ماه امسال، این واحد تولیدی که اقدام به تولید و عرضه فرآورده سنگدانه مورد مصرف در بتن بدون دریافت پروانه استاندارد کرده بود، به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری توضیح داد: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا‌ها و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تأییدیه آن و همچنین استفاده از ظروف و وسایل بسته‌بندی دارای علامت برای بسته‌بندی، عرضه و فروش فرآورده‌های غیراستاندارد، جرم محسوب شده و مرتکبان به مجازات‌های تعیین‌شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار