کشف ۷۰ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم آرد قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۷۰ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت‌زنی هدفمند و هوشمندانه به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل آرد مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد آردها فاقد مجوز قانونی و قرار بوده خارج از شبکه، توزیع شود، افزود: با اعترافات راننده خودرو، انباری که آردهای خارج از شبکه توزیع به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی در آن ذخیره شده بود شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضایی و با حضور مأموران اداره اطلاعات و پلیس از آن بازدید شد.


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: در این عملیات ۷۰ تن و ۵۶۰ کیلو آرد یارانه‌ای کشف شد که کارشناسان ارزش آن را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته سرهنگ کاکاوند، این محموله آرد با دستور مرجع قضایی بین تعدادی از نانوایان شهرستان که به دلیل نداشتن آرد واحدهای خود را تعطیلی کرده بودند تقسیم شد.

او اضافه کرد: یک متهم هم دستگیر و با پرونده قاچاق و عرضه خارج از شبکه و اخلال در نظام توزیع برای رسیدگی قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.