مهارت آموزی در قاب رسانه ملی

مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان از آمادگی مجموعه صدا و سیمای استان برای تهیه و تولید برنامه های آموزشی مشترک منطبق برهویت و فرهنگ استان با فنی و حرفه ای خبر داد.

  جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان  سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان  باتشریح رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در توانمندسازی مهارتی قشرهای مختلف جامعه، به نقش مهم صدا و سیما در معرفی ظرفیتها و پتانسیلهای موجود مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان به جامعه علی الخصوص نسل جوان و آینده ساز کشور پرداخت.

وی بیان کرد: فرهنگ كار به عنوان شــيوه زندگــى نقش بنيادى و زير بنايى در ارتقــاى ســطح پويايــى جامعــه دارد ورسانه ها به خصوص راديو و تلويزيون با توجه به توان رسانه اي خويش مي توانند از طريق تهیه و تولید برنامه با موضوع معرفی ظرفیت های مهارت آموزی منجر به شغل نقش موثری در ترویج این فرهنگ و رفع معضل بیکاری داشته باشند.

علیرضا کیخا مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار؛ به نقش بی بدیل آموزشهای مهارتی در تربیت نسل جوان برای پیشرفت جامعه و ایجاد اشتغال اشاره و از آمادگی مجموعه صدا و سیمای استان برای تهیه و تولید برنامه های آموزشی مشترک منطبق برهویت و فرهنگ استان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار