تبلیغات محیطی به کانون‌های تبلیغاتی دارای مجوز واگذار می‌شود

شهردار الوند گفت: رویکرد شهرداری در بحث اقدامات شهری و هنری برای سال آینده، بیشتر در حوزه زیباسازی فضای شهریست و تبلیغات محیطی به کانون‌های تبلیغاتی دارای مجوز واگذار می‌شود.

محمدرضا ذوالقدری‌ها شهردار الوند در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: رویکرد شهرداری در بحث اقدامات شهری و هنری برای سال آینده، بیشتر در حوزه زیباسازی فضای شهریست و بستری فراهم خواهد شد تا هنرمندان به شهرداری برای تحقق این امر کمک کنند.

ذوالقدری‌ها بیان کرد: شهر الوند از پتانسیل بالایی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه در زمینه زیرساخت‌ها برخوردار است؛ زیرا شهرداری این شهر همواره کمک حال دولت و دستگاه‌های اجرایی بوده است.

وی افزود: این نگاه در شورای شهر و شهرداری الوند همچنان جاری است و کار‌های فرهنگی زیادی به نسبت بودجه شهرداری اجرا می‌شود؛ به طوریکه بودجه فرهنگی شهرداری الوند در سال جاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

شهردار الوند با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی با حضور هنرمندان در زمینه المان‌سازی و زیباسازی شهری تصریح کرد: رویکرد شهرداری در بحث اقدامات شهری و هنری برای سال آینده بیشتر در حوزه زیباسازی فضای شهریست؛ ازاین‌رو بستر و امکانی فراهم خواهد شد تا هنرمندان در کنار شهرداری برای تحقق این امر تلاش کنند.

ذوالقدری‌ها در ادامه گفت: سال آینده تبلیغات محیطی شهرداری الوند به کانون‌های تبلیغاتی مورد تایید اداره ارشاد و دارای مجوز واگذار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار