بن غفیر خواستار از سرگیری ترور رهبران فلسطینی شد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ازسرگیری ترور سران گروه‌های فلسطینی را خواستار شد.

«ایتمار بن غفیر»، در نشست حزب راست «قدرت یهودی» که ریاست آن را بر عهده دارد گفت که وقت آن رسیده که با حملات سازمان‌دهی شده به کار «سران گروه‌های فلسطین تحریک‌کننده» پایان داده شود.

براساس گزارش آناتولی، بن غفیر در این نشست که در شهرک غیر قانونی «افیتار» در جنوب نابلس برگزار شد تأکید کرد: «آنچه با آن مواجهیم یک جنگی نیست که دیروز شروع شده باشد و فردا تمام شود، بلکه جنگی است که باید ما را به پیش گرفتن سیاست جنگی واقعی وادار کند».

او در ادامه گفت: پاسخ واقعی به حملات فلسطینیان «برقراری چنین شهرک‌هایی است» و افزود که برای قانونی شدن این شهرک‌ها تلاش می‌کند و «به هر حال این بخشی از توافقات تشکیل کابینه جدید است».

یکشنبه شب گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به خانه‌های فلسطینیان در جنوب نابلس حمله کردند و خانه‌ها و خودرو‌ها و اموال آنان را به آتش کشیدند. در این حمله یک فلسطینی به شهادت رسید و حدود صد نفر زخمی شدند.

این درحالی است که توحش بن غفیر صدای خود صهیونیست‌ها را درآورده آنان را از شروع انتفاضه‌ای دیگر در اراضی اشغالی فلسطین ترسانده است. اخیرا یک گزارش عبری فاش کرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، فشارهایی را به سران سرویس‌های امنیتی این رژیم با هدف مهار وزرای شورشی در کابینه خود اعمال کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
یکی نیست خود این اشفال تروریست را ترور کند
آخرین اخبار