کلاهبرداری ارز دیجیتال با وعده سود کلان

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: کلاهبرداری که در پوشش سرمایه گذاری ارز دیجیتال و دریافت سود کلان به اقدام به کلاهبرداری ازشهروندان می‌کرد، بازداشت شد.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: با مراجعه چند تن از شهروندان به این پلیس مبنی بر سرقت موجودی کیف پول الکترونیکی آن‌ها، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او ادامه داد: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند مدتی قبل به قصد سرمایه گذاری و کسب سود اقدام به خرید ارز دیجیتال کرده، ولی پس از مدتی متوجه ‏به سرقت رفتن موجودی حسابشان شدند. ‏

رئیس پلیس فتا استان بیان داشت: با توجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی و بررسی‌های اولیه مستندات دیجیتالی ارائه شده و انجام اقدامات تخصصی، فرد مورد نظر شناسایی شد.

او افزود: با اقدامات صورت گرفته، محل اختفای متهم در یکی از استان‌های شمال کشور، شناسایی و پرونده برای سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال شد.

ابوطالبی خاطر نشان کرد: شهروندان از تبلیغاتی با عناوین دریافت سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال، استخراج بدون دستگاه، درآمد میلیونی از استخراج بیت کوین و اجاره دستگاه‌های استخراج، اجتناب نمایند.

رئیس پلیس فتا استان یزد به شهروندان گفت: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار