به منظور حمایت از طرح جوانی جمعیت:

هزینه عوارض ساختمانی نیم بها است

شهردار بیرجند گفت: به منظور حمایت از طرح جوانی جمعیت هزینه های عوارض ساختمان از جمله عوارض، هزینه های پروانه ساخت و ساز شهرداری برای خانواده های دارای ۳ و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال نیم بها است.

بهترین شهردار بیرجند با اشاره به اینکه در ماده ۵ قانون جوانی جمعیت هزینه های ساخت‌ و سازهای شهرداری برای خانواده هایی که دارای ۳ فرزند زیر ۲۰ سال هستند ۵۰ درصد تخفیف برای اولین بار در نظر گرفته شده است افزود: خانواده هایی که ۴ فرزند زیر ۲۰ سال دارند نیز از تخفیفات ۷۰ درصدی برای اولین بار برخوردار می شوند.

او با بیان اینکه در خانواده هایی که دارای ۳ فرزند زیر ۲۰ سال هستند نیز تخفیف ۱۰ درصدی برای مدت نامحدود در نظر گرفته شده است افزود: در جهت این قانون برای مادرانی که دارای ۳ فرزند زیر ۲۰ سال هستند نیز خدمات حمل و نقل و فرهنگی و ورزشی نیز نیم بها است.

بهترین ادامه داد: بر اساس قوانین طرح جوانی جمعیت امسال برای ۱۱ نفر از همکاران درون سازمانی هزینه مهد کودک فرزندانشان پرداخت شده است.

شهردار بیرجند عنوان کرد: امسال کمک هزینه عائله مندی اولاد به ۲۵۷ نفر از همکاران پرداخت شده است.

او گفت: در ماده ۱۵ قانون جوانی جمعیت نیز در‌ هنگام ساخت و ساز اماکن عمومی و دولتی باید مکانی برای شیردهی اطفال و مادر باردار در نظر گرفته شود که شهرداری این موضوع را در هنگام ساخت و سازها در نظر می گیرد.

بهترین با اشاره به اینکه شهرداری بیرجند به منظور حمایت از طرح جوانی جمعیت ۵ بنر تبلیغاتی در سطح شهر نصب و جشن های مختلف از جمله جشن ازدواج آسان را در فرهنگ سرای بیرجند برگزار کرده است افزود: به دلیل اینکه در شمال شهر نیز بیشترین جمعیت جوان در‌ حال زندگی است ۵ بوستان راه اندازی و برای تعرفه های خدمات شهری در این منطقه ۲۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.