اخاذی بازرس قلابی از واحد‌های صنفی اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان بازرس استاندارد از متصدیان واحد‌های صنفی اخاذی می‌کرد.

سرهنگ مسعود طریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی وصول پرونده‌ای با موضوع اخاذی فردی از متصدیان واحد‌های صنفی در بازار اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در تحقیقات مشخص شد این فرد با جعل عنوان بازرس شرکتی وابسته به سازمان استاندارد کشور با بازرسی از واحد‌های صنفی اصفهان، پس از مشاهده تخلف درج نشدن علامت استاندارد روی کالا، مبالغی را برای چشم‌پوشی از تخلف آن‌ها دریافت می‌کرد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف مدارک هویتی جعلی و صورت‌جلسات تکمیل شده بازرسی از واحد‌های صنفی، در بازرسی از مخفیگاه متهم گفت: متهم به همراه پرونده و مستندات به مرجع قضایی تحویل شد.

سرهنگ طریفی یادآور شد: ستاد خبری سازمان اطلاعات فراجا شبانه روزی با سرشماره پیامکی ۱۱۰۳۲۲۱۱۰ و نشانی اینترنتی Aminemardom.police.ir آماده دریافت اخبار، گزارش‌ها و اطلاعات در زمینه اخلال در امنیت عمومی شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.