در ۲۴ ساعت گذشته رخ داد

هلاکت دو صهیونیست و زخمی شدن ۲۳ نفر دیگر در اراضی اشغالی

در عملیات‌‎های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری در ۲۴ ساعت گذشته ۲ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۲۳ نفر دیگر زخمی شدند.

مرکز داده‌های فلسطینی "معطی" در گزارشی در این باره نوشت که این عملیات‌ها شامل ۹ مورد تیراندازی، دو مورد پرتاب نارنجک به سمت صهیونیست‌ها، دو مورد پرتاب کوکتول مولوتف و بیش از ۱۰ مورد درگیری و مقابله با صهیونیست‌ها بوده است.

در عملیات تیراندازی دیروز در شهرک حواره در جنوب نابلس دو صهیونیست به هلاکت رسیدند.

در دیگر عملیات‌های فلسطینیان در کرانه باختری ۲۳ صهیونیست دیگر زخمی شدند که حال برخی نیز وخیم اعلام شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی گذرگاه عطاره در شمال رام الله را بستند و به سمت خودرو‌های شهروندان فلسطینی با استفاده از گاز اشک آور حمله کردند.

خبرنگار شبکه  المیادین گفت: بر اثر تجاوز‌ها و حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی که با حمایت‌های نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک حواره صورت می‌گیرد یک شهروند فلسطینی به شهادت رسید و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

خبرنگار المیادین افزود: نام شهیدی که امروز به شهادت رسید سامح اقطش بود که همین امشب در روستای زعتره تشییع خواهد شد. ده‌ها جوان فلسطینی برای اعلام همبستگی با ساکنان شهرک حواره به سمت نوار مرزی در نوار غزه در حرکت هستند و لاستیک‌های خودرو را به آتش کشیدند.

انتظار می‌رود همین امشب تظاهرات گسترده‌ای در غزه در اعتراض به تجاوز‌های اسرائیل ضد فلسطینیان در حواره برگزار شود. این تظاهرات با هدف یاری رساندن به ساکنان حواره خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار