کشف ۷ خودروی سرقتی در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از کشف هفت خودروی پژو و پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان طی چند عملیات ضربتی موفق به کشف هفت خودرو و هشت موتور سیکلت سرقتی شدند و در حال بازگردانی دستگاه‌های کشف شده به مالباختگان هستند.

او با بیان اینکه خودرو‌های کشف شده از نوع پژو و پراید بوده گفت: بیشتر مالباختگان شناسایی شده اند و اموال خود را تحویل گرفته اند.

بنا بر گفته‌های این مقام انتظامی کسف این تعداد وسیله نقلیه با شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در زمینه سرقت خودرو و موتور سیکلت در آبادان و شهرستان‌های همجوار ممکن شد.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و تحویل محاکم قضایی شدند، افزود: ارزش ریالی اموال مکشوفه بیش از ۱۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی آبادان ضمن تاکید بر لزوم نصب تجهیزات حفاظتی مناسب به وسایل نقلیه و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتور سیکلت و خودرو، به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را جدّی بگیرند و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام علیکم من خودروی در۱۴هشت سرقت رفته بااین که ازدونفر شاکی بودم وبرای آنها احضاریه فرستادن ولی حاصرنشودن وتاحالا هیچ اقدامی نکردن