شاخص کل بورس از یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد فراتر رفت

مدیر صندوق تثبیت بازار سرمایه از روند روبه رشد بازار سرمایه خبر داد و گفت: اکنون شاخص کل بورس از یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد فراتر رفته است.

آقای پیمان حدادی گفت: شاخص کل بورس فراتر از یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد رفته است و سقفی که ما از شهریورسال ۹۹ به بعد چنین رشدی را تجربه نکرده بودیم.طی یکی دو ساعت گذشته از ابتدای  بازار  هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان توسط افراد حقیقی  وارد بازار سهام امروز شده است.

به گفته مدیر صندوق تثبیت بازار سرمایه، امروز همانند هفته گذشته بسیاری از نماد‌های بازار اعم از پتروشیمی و فلزات مورد توجه جدی قرار گرفته و مهم‌ترین علل استقبال بازار سهام نسبت به سایر بازار‌ها ارزندگی بیشتر است و ارزان‌ترین دارایی‌ها در کشورما  عرضه می‌شود. امیدواریم این استقبال  ادامه دار باشد و  دولت  در این استقبال کنار دست بازار سرمایه باشد.

 او ادامه داد: در این شرایط اقتصادی که تورم  وجود دارد و دولت می‌تواند برای کنترل نقدینگی و کنترل تورم از بازار سرمایه کمک گیرد و این امر یک بازی برد برد است. دولت  هم مردم برای رشد بازار سرمایه می‌تواند کسری بودجه و صندوق بازنشستگی را جبران کند.

حدادی گفت: با توجه به آنکه ارزان‌ترین سهام‌ها را داراست، به نظر می‌رسد که این روند رو به رشد ادامه دار باشد و البته ممکن است رشد کمتری  را در پیش بگیرد، اما روند بازار مثبت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار