توجه به پیشرفت‌ها در کنار جبران کاستی‌ها

امام جمعه رشت گفت: برای رشد و توسعه کشور بایستی در کنار توجه به پیشرفت‌ها برای جبران کاستی‌ها نیز تلاش کرد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه با انتقاد از برخی‌ها در سیاه نمایی کردن وضعیت کشور افزود: هر کشور ضعف‌هایی دارد، اما مهم این است که باامید آفرینی و توجه به پیشرفت‌های موجود به روند رشد و توسعه کشور سرعت بخشید.

وی با اشاره به تذکر رهبر معظم انقلاب درخصوص نگاه به پیشرفت‌ها گفت: ما توان جبران کاستی‌ها را داریم و نباید به مسائل کشور با نگاه ارتجاعی نگریست.

نماینده، ولی فقیه در گیلان افزود: برخی کشور‌های پر ادعا مشکلاتشان به مراتب از ایران بیشتر است، اما از طریق تبلیغات گسترده همواره کشور خود را بدون مشکل جلوه می‌دهند.

امام جمعه رشت گفت: در مسئله مدیریت بیماری کرونا بسیاری از کشور‌هایی که مدعی صادرات دارو بودند اکنون با مشکلات جدی در این خصوص مواجهند درحالی که این بیماری در ایران، به خوبی مدیریت شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به بازدید‌های خود از مرکز هوا فضای سپاه در استان تصریح کرد: وقتی شاهد پیشرفت‌های دفاعی و نظامی و تلاش جوانان مومن و متعهد برای ترقی ایران هستیم، احساس غرور و افتخار می‌کنیم.

وی در ادامه به بازدید خود از زندان لاکان رشت هم اشاره کرد و افزود: اگرچه زندان جای خوشایندی نیست، اما کار فرهنگی برای زندانیان ستودنی است و باعث تحول بسیاری از آن‌ها پس از آزادی می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: مسئولان در زندان دغدغه اشتغال زندانیان را هم دارند و با حرفه آموزی به آن‌ها به دنبال اشتغال پس از زندان این قشر هستند که لازم است پس از آزادی نیز حمایت‌های لازم برای ایجاد شغل انجام گیرد.

امام جمعه رشت در ادامه از مسئولان مدیریت آب کشاورزی خواست تا با لایروبی انهار و استخرها، نگذارند، کشاورز، دغدغه آب داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.