سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در گلستان پایان یافت

مراسم اختتامیه سی و هشتیمن جشنواره موسیقی فجر امشب در گلستان برگزار شد.

محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: امسال در جشنواره موسیقی فجر در راستای عدالت فرهنگی در دور‌ترین نقاط مرزی و محروم استان مانند آق قلا، مراوه تپه و کلاله هم گروه‌های موسیقی برنامه اجرا کردند.

او افزود: گلستان با ۳۴ اجرای صحنه‌ای از ۲۸ بهمن میزبان هنرمندان استان با قومیت‌ها و گروه‌های مختلف برای هنرنمایی بود و امشب با نجوای قوم کتول، بلوچ و قزاق‌ها در تالار فخرالیدن اسعد گرگانی پرونده این جشنواره بسته می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: گنجینه‌های میراث فرهنگی پیشینیان ما باید حفظ و به نسل جوان آموخته شود و بی شک همه هنرمندان و مسئولان باید در حفظ هنر و فرهنگ اصیل ایرانی بکوشند تا نسل جوان با میراثی که سینه به سینه از نسل‌های گذشته رسیده به خوبی آشنا شوند.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی و غیر رقابتی شامل ارکسترال، کلاسیک، ردیف دستگاهی، نواحی، هنرستان‌های موسیقی، پاپ آغاز شده بود.

تالار فخرالدین اسعد گرگانی، مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آق‌قلا، علی‌آبادکتول، کلاله، سالن ورزشی روستای چناران شهرستان مراوه‌تپه و سالن اداره آموزش و پرورش بندرترکمن میزبان اجرا‌های سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در گلستان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.