ثبت‌نام بیش از ۲۹۰۰ مددجوی سمنانی در طرح مسکن ملی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تاکنون ۲ هزار و ۹۳۶ نفر از مددجویان این استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند.

محمدحسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: با همراهی خیران و نیکوکاران برای مرمت، بازسازی منازل و خانه‌دار شدن مددجویان تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه صاحب‌خانه شدن مددجویان کمیته امداد یکی از راهکار‌های توانمندی آن‌ها است، تصریح کرد: ساخت واحد‌های مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

ذوالفقاری با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن بالغ‌بر ۲ هزار و ۹۳۶ مددجوی کمیته امداد در استان سمنان ثبت‌نام کردند، ادامه داد: با حمایت کمیته امداد به پرونده این افراد در طرح تأمین مسکن رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد متقاضی، ۵۸۲ نفر ثبت‌نام خود را با افتتاح حساب در بانک‌های عامل قطعی کردند، گفت: تاکنون با تخصیص پروژه، ساخت ۱۳۰ واحد مسکونی در قالب طرح تأمین مسکن آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران این استان می‌توانند در صورت داشتن شرایط لازم در این کار خیر سهیم شوند و به خانه‌دار شدن مددجویان نیازمند کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار