دستگیری ۱۸۷ سارق و مالخر در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: ۱۸۷ سارق و مالخر در اجرای طرح مبارزه با سرقت طی ۱۰ روز گذشته در این استان دستگیر شدند.

 سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی البرز روز چهار شنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات پلیس البرز اظهار کرد: اموال کشف شده از این سارقان بیش از ۴۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
 
وی افزود: از مجموع دستگیر شدگان ۱۷۶ سارق و ۱۱ نفر مالخر هستند که در قالب ۷۰ باند فعالیت می‌کردند.
 
 فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در اجرای این طرح ۳۷ دستگاه خودرو سرقتی، پنج قبضه سلاح و مقادیر زیادی لوازم داخل خودرو، منزل، تجهیزات رایانه، لوازم اماکن خصوصی، گوشی تلفن همراه و لوازم خانگی کشف شد.
 
سردار هداوند تصریح کرد: با کشف اموال سرقتی، سارقان تاکنون به یک هزار و ۱۵۰ فقره سرقت اعتراف کرده و شناسایی مالباختگان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد.
 
این مقام ارشد انتظامی گفت: اجرای طرح مبارزه با مخلان امنیت اجتماعی، سرقت، دستگیری سارقان با محوریت پلیس آگاهی استان البرز و شهرستان‌های تابعه اجرا شد و همچنین تا حصول اهداف پیش بینی شده که همان ارتقای امنیت اجتماعی است، ادامه دارد.
 
ارشدترین مقام انتظامی استان البرز تاکید کرد: پلیس هیچگونه ناامنی و هنجار شکنی را تحمل نخواهد کرد و امنیت جامعه مهمترین اولویت ماموریت بوده و با جدیت با مخلان امنیت برخورد خواهد کرد.
 
فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت محسوس و بسیار چشمگیر در کاهش جرایم موثر بوده و منجر به کاهش ۵۷ درصدی سرقت به عنف و کیف قاپی در استان البرز شده است.
 
وی افزود: باتوجه به ایام پایانی سال این طرح به صورت مستمر ادامه دارد و طرح‌های مقطعی نیز در مراکز خرید، بازارچه‌ها، پاساژ‌ها و سایر مراکز تجاری به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار