دستاورد های هنری افغانستان به نمایش گذاشته می‌ شود

دستاوردهای هنری تجسمی هنرمندان افغانستانی در نمایشگاه هم خانه۲ به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: نمایشگاه دستاوردهای هنری تجسمی هنرمندان افغانستانی در ایران با عنوان هم خانه ۲ افتتاح می شود.

احسان حیدری گفت: آیین گشایش نمایشگاه «هم خانه۲» به منظور نمایش دستاوردهای هنری هنرمندان افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۷ اسفند (حوت) ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در کوشک باغ هنر برگزار می شود.

او افزود: در این نمایشگاه علاوه بر آثار فاخر و نفیس هنرمندان سرشناس مهاجر، دستاوردها و آثار چهره های نوظهور افغانستانی نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

حیدری می گوید : نمایشگاه «هم خانه۲» در رشته هنرهای تجسمی؛ از جمله خطاطی، نقاشی و عکاسی و همچنین دستاورد های هنرمندان افغانستانی در زمینه صنایع دستی با همکاری مشترک اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در جمهوری اسلامی ایران، شبکه آی فیلم ۲ ، کوشک باغ هنر و بنیاد تحقیقاتی بلخ برگزار می شود.

بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از تاریخ ۷ تا ۱۳ اسفند (حوت) (به جز تعطیلات رسمی) به کوشک باغ هنر واقع در تهران، بزرگراه حقانی خروجی کتابخانه ملی، مراجعه و از آثار دیدن کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار