مصاف ملوان و استقلال، فردا در جام حذفی فوتبال

تیم ملوان بندر انزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا به مصاف استقلال می‌رود.

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (دوشنبه اول اسفند ماه) تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی تیم استقلال قرار خواهد گرفت.

ملوانی‌ها در شرایطی فردا پای به این دیدار خواهند گذاشت که در مرحله قبل مقابل نفت مسجد سلیمان در انزلی شکست خوردند و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند، ولی به دلیل اینکه نفت مسجد سلیمان یک بازیکن غیرمجاز داشت نتیجه با حکم کمیته انضباطی تغییر کرد و تیم حذف شده ملوان دوباره به جام برگشت.

در آن سوی میدان نیز استقلال تهران، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، به رغم فراز و نشیب‌های فراوان در لیگ امسال، چند هفته‌ای است که نتایج خوبی گرفته و با ۴ برد متوالی خود را به جمع مثلث مدعیان قهرمانی این فصل رسانده است.

این تیم در ۲ تقابل خود در لیگ در هر ۲ بازی رفت و برگشت ملوان بندر انزلی را با نتایج پرگل شکست داد و به خوبی راه بردن این تیم قدیمی و ریشه دار فوتبال کشورمان را بلد است.

حال باید دید در دیدار فردا چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد، آیا شاگردان مازیار زارع خواهند توانست به ماجراجویی خود در جام حذفی ادامه داده و پیروز این دیدار سخت باشند، یا شاگردان ریکاردو ساپینتو در تیم آبی پوش پایتخت راهی مرحله بعد خواهند شد.

منبع: صداوسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.