باند سرقت خودرو در راور، متلاشی شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: ۴ نفر از اعضای یک باند سرقت خودرو در شهرستان راور دستگیر شدند.

مجتبی استوارزاده گفت: در پی اعلام شکایت مردمی در خصوص سرقت شبانه خودرو در شهرستان راور فورا رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت و با پیگیری‌های به عمل آمده و صدور دستور قضایی، اعضای این باند دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و وانت مزدا از این باند کشف شد.

او افزود: براساس تحقیقات قضایی این مرجع مشخص شد که سارقان غیربومی هستند و با صدور نیابت قضایی، ۴ نفر متهم در یکی از مراکز استان‌ها شناسایی، دستگیر و متهمان ضمن اقرار به بزه انتسابی خود با صدور قرار‌های تامین متناسب روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور همکاری مردم با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را در حفظ امنیت اجتماعی جامعه موثر دانست و افزود: نگرانی مردم در مورد سرقت وسایل نقلیه و اموال داخلی آن صحیح و بجا است.

او با تاکید بر لزوم نصب سیستم‌های هشدار دهنده و ضدسرقت به وسایل نقلیه بیان داشت: اکثر متهمان با استفاده از سهل انگاری و بی توجهی مردم به نکات ایمنی و در دسترس بودن خودرو‌های آن ها، اقدام به سرقت وسایل نقلیه می‌کنند.

این مقام قضایی تصریح کرد: دستگاه قضا، بدون مماشات با مخلان امنیت عمومی که به هر طریق موجب سلب آسایش، آرامش و امنیت می‌شوند، برابر قانون به شدت و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار