حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ۶ خانواده‌ دارای فرزند سه قلو

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از شناسایی و حمایت بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد از ۶ خانواده دارای نوزادان سه قلو و بیشتر در استان خبر داد.

سید علی ابراهیمی مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و پشتیبانی از خانواده‌های چند فرزندی، بنیاد ۱۵ خرداد که از زیر مجموعه‌های ستاد به شمار می‌رود نسبت به شناسایی خانواده‌های دارای سه قلو و بیشتر اقدام نموده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) قزوین اضافه کرد: در همین راستا ۶ خانواده دارای فرزند ۳ قلو و بیشتر در استان شناسایی شده اند که ۲ خانواده در شهرستان آبیک، سه خانواده در شهرستان تاکستان و یک خانواده نیز در شهرستان قزوین ساکن هستند.

وی از اهدای یک "بسته لبخند مادری" به این خانواده‌ها خبر داد گفت: این بسته به ارزش پنج میلیون تومان شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز نوزاد از قبیل لباس، حوله، فلاکس و لوازم مورد نیاز نوزادان است.

ابراهیمی تصریح کرد: در راستای تحقق رسالت‌های اجتماعی ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) تامین پوشک هر کدام از این نوزادان به مدت ۶ ماه بر عهده بنیاد ۱۵ خرداد خواهد بود.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: در "طرح لبخند مادری" یک کارت هدیه یک میلیون تومانی نیز به ازای هر نوزاد به این خانوده‌ها اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.