جابجایی بیش از دو میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال بیش از دو میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۱۱ درصدی حکایت دارد.

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال دو میلیون و ۲۳۶ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابجا شده که شمار ِآن نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ۱۹۱ هزار برگه صورت وضعیت برای ناوگان اتوبوسی، ۵۶هزار برگه برای ناوگان مینی‌بوسی و ۳۶ هزار برگه برای ناوگان سواری در استان کرمانشاه صادر شده است.

کرمی گفت: طی این مدت ۶۸۳ هزار مسافر به وسیله اتوبوس جابجا شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد رشد داشته، ۹۲۷هزار نفر با مینی‌بوس جابجا شده که از افزایش شش درصدی حکایت دارد و ۶۲۶ هزار نفر توسط سواری و با افزایش سه درصدی روبرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای استان کرمانشاه درباره رانندگان فعال حوزه حمل و نقل مسافری استان کرمانشاه، عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه دارای دو هزار و ۴۷۴ راننده فعال است.

کرمی خاطرنشان کرد: جابجایی مسافر از استان کرمانشاه با ۱۹۱ دستگاه اتوبوس و میانگین عمر ۱۰ سال، ۸۴۷ دستگاه مینی بوس و میانگین عمر ۳۰سال و ۹۵۶ دستگاه سواری با میانگین عمر ۱۲ سال صورت می‌پذیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.