بایدن مایل است آلمانی‌ها را منجمد کند

پژوهشگر آمریکایی می‌گوید رئیس‌جمهور ایالات متحده ترجیح می‌دهد آلمان را متوقف کند تا اینکه برلین حمایت از اوکراین را متوقف کند.

«سیمور هرش» روزنامه‌نگار و پژوهشگر مشهور آمریکایی در مصاحبه‌ای گفت آمریکا از ترس این‌که برلین تحریم‌های روسیه را در زمستان سرد لغو کند، جریان نورد استریم را منفجر کرد.

به گزارش راشاتودی، هرش پیشنهاد کرد که واشنگتن به خرابکاری‌ها ادامه می‌دهد، زیرا درگیری اوکراین «برای غرب خوب پیش نمی‌رفت.کاخ سفید می‌خواست اوکراین به نحوی جادویی پیروز شود.»

وی افزود: «نورد استریم ۲ توسط خود آلمان متوقف شد، نه تحریم‌های بین‌المللی، و آمریکا می‌ترسید آلمان تحریم‌ها را به دلیل زمستان سرد لغو کند.»

نکته اینجاست که بایدن تصمیم گرفته است که اجازه دهد آلمانی‌ها در این زمستان یخ بزنند. رئیس‌جمهور ایالات متحده ترجیح می‌دهد آلمان را متوقف کند تا این‌که برلین احتمالاً حمایت از اوکراین را متوقف کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۷:۴۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
بایدن از ترامپ که دورگه آلمانی امریکایی است خیلی متنفر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
آلمانی زبانا تنها ملتی تو دنیان که ایرانیا رو بدلیل هم نژاد بودن از ته دل دوست دارن نه روسا و چینیا و برا همین اروپا و آمریکا پدرشون رو دارن درمیارن و برا همین میگن 1+5 یعنی آلمان از ما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
آلمانی ها نژاد ایرانی هستند که خاک خود را ترک کردند و به آن پشت کردند و ترجیح دادند نوکر آمریکا بشوند.
ما این نژاد را نخواستیم. اصلا هم انسان دوست نیستند و بسیار مغرور هستند تا جایی که درون آلمان خیلی کمتر کسی را پیدا می کنید که ایرانی برایش مهم باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۵۰ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
آدم عاقل با فکر حرف میزنه.نمیدونم شاید سنت قد نده !!!!! توی 8سال دفاع مقدس همین آلمانها یا بقول تو همنژادما بودن که انواع سلاح شیمیایی رو به عراق دادن تا علیه ایران استفاده کنه. بدتر از اون با تصمیم عجیب مسئولین اون زمان مجروحان شیمیایی رو مثلاً برای معالجه به آلمان میفرستادن و اون نئو نازی ها نتیجه اثرات شیمیایی را برسی میکردند تا بتونن به سطح بالاتری ارتقا بدن!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
چقدر این اروپایی ها خنگند آمریکا داره پدرشون رو در میاره غیر از مجارستان هیچ کدوم نفهمیدن اینطور پیش بره فاتحه اتحادیه اروپا خوندس
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۰:۳۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
پیر مغز یخی.
اینها به خودشون هم رحم نمیکنن حالا دایه دار حمایت از حقوق بشرند.
البته حقوق بشر از نظر اونها نژاد پرستی و بشر گاو شیردهشونه نه انسانهای آزاده و مستقل.
آخرین اخبار