۳۰۰۰ نفر به تماشای «غول و شاهزاده خانم بد ترکیب» نشستند

اجرای دونمایش غول بزرگ مهربان و شاهزاده خانم بدترکیب که از تاریخ ۶ بهمن ماه در پردیس تئاتر تهران آغاز شده همچنان چشم‌نواز مخاطبان است.

 دونمایش غول بزرگ مهربان و شاهزاده خانم بد ترکیب ویژه کودکان با استقبال گسترده علاقه‌مندان هنر نمایش مواجه و بیش از ۳۰۰۰ نفر از این دو نمایش دیدن کرده‌اند.

نمایش‌های شاهزاده خانم بدترکیب و غول بزرگ مهربان را مریم کاظمی کارگردان توانای تئاتر کودک و نوجوان طراحی و کارگردانی کرده و حسین فدایی حسین مترجم زبردست آثار این گروه سنی کار ترجمه را انجام داده است، استفاده از رنگ‌های زیبا و طراحی شاد لباس‌های بازیگران، داستان روان و مناسب در کنار نقش آفرینی هنرمندانه بازیگران که در عین سادگی حاوی پیام‌های اخلاقی است از دلایل استقبال از این نمایش‌ها است. 

شاهزاده خانم بد ترکیب داستان شاهزاده خانمی اخمو و بداخلاق به نام اسمرالدا و ماجرا‌های او را برای بیننده به تصویر می‌کشد؛ و در نمایش غول بزرگ مهربان دختری یتیم به اسم صوفی را می‌بینیم که با غول بزرگ مهربان به سرزمین غول‌ها سفری رویای را آغاز و ماجرا‌های جالبی از سر می‌گذراند.

این خبر حاکیست در لابی سالن اصلی پردیس تئاتر تهران نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه برنامه‌های شاد و جذابی برای کودکان و مخاطبین عزیز تدارک دیده شده است تا از لحظات انتظار خود استفاده بهینه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار