دانیله ده‌روسی از اسپال اخراج شد

سرمربی ایتالیایی اسپال، که در اولین تجربه مربی‌گری‌اش هدایت این تیم را به عهده داشت بعد از کسب نتایج ضعیف در سری B اخراج شد.

اولین تجربه مربی‌گری دانیله ده‌روسی، ستاره سابق رم و بوکا جونیورز، با اخراج به پایان رسید. او که روز ۱۱ اکتبر سکان هدایت اسپال را به دست گرفت تا شرایط این تیم را بهتر کند نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت مدیران باشگاه که تیم‌شان در منطقه سقوط قرار دارد ده‌روسی را اخراج کردند.

در بیانیه رسمی باشگاه اسپال اخراج ده‌روسی به این شکل اعلام شد:" دانیله ده‌روسی از پست خود به عنوان سرمربی اسپال اخراج شد. این باشگاه از او و اعضای کادر فنی‌اش به خاطر تلاش‌هایشان در ماه‌های اخیر تشکر می‌کند و برای آینده در آینده حرفه‌ایشان آرزوی موفقیت می‌کند".

ده‌روسی که در ماه ژانویه موفق شد هم‌تیمی سابقش در رم، راجا ناینگولان، را به اسپال منتقل کند حتی با حضور او هم نتوانست از انتهای جدول سری B فاصله بگیرد. ناینگولان تنها دو بازی زیر نظر همبازی سابقش به میدان رفت و حالا شاهد اخراج او است.

اسپال اولین تجربه کاری دانیله ده‌روسی به عنوان سرمربی است، ولی این اولین تجربه او روی نیمکت نبود. ده‌روسی به محض بازنشستگی از فوتبال به عنوان بازیکن به کادر فنی روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا پیوست و با این تیم در سال ۲۰۲۱ قهرمانی اروپا را تجربه کرد.

ده‌روسی یکی از اسطوره‌های باشگاه رم به حساب می‌آید و ۱۸ فصل در جالوروسی بازی کرد. او در واپسین دوره فوتبالی‌اش جالوروسی را ترک کرد و به آرژانتین رفت تا پیراهن بوکا جونیورز را به تن کند. ده‌روسی به عنوان فوتبالیست ۶۱۶ بازی انجام داد. دانیله ده‌روسی بعد از فرانچسکو توتی بیشترین تعداد بازی با پیراهن رم را در کارنامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار