اعلام آمادگی شهرداری کازرون برای ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز

معاون خدمات شهری شهرداری کازرون از اعلام آمادگی همه واحدهای شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

محمد علی برزوئی معاون خدمات شهری شهرداری کازرون در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی، اظهار کرد: همه واحدهای شهرداری باید آمادگی کامل برای استقبال و میزبانی شایسته از مسافران نوروزی را داشته باشند.

او تصریح کرد: با توجه به طبیعت بکر، سرسبز، مناطق دیدنی و تاریخی کازرون پیش بینی می شود امسال شاهد ورود تعداد قابل توجهی مسافر و گردشگر به شهر کازرون باشیم، بنابراین لازم است همه واحد های شهرداری با هماهنگی هم با ایجاد فضای مناسب به استقبال عید نوروز بروند تا مسافران و گردشگرانی که وارد شهر می شوند با خاطره خوبی کازرون را ترک کنند.

برزوئی ادامه داد: با توجه به اینکه تا پایان سال زمان زیادی باقی نمانده نیاز است همه واحد ها بخصوص واحد عمران و خدمات شهری طرح های نیمه تمام خود را تکمیل کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری کازرون، هرگونه حفاری در سطح شهر تا پایان سال را ممنوع اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز و مهیا شدن کازرون برای پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم بنابراین هرگونه حفاری و کنده کاری از یک اسفند ماه تا پایان امسال در سطح شهر ممنوع بوده و از دستگاه های ذی ربط می خواهیم که در این امر با شهرداری نهایت همکاری را داشته باشند.

در ادامه این جلسه مسئولان واحدها نقطه نظرات و پیشنهاد های خود را جهت خدمات رسانی مطلوب به مسافران و شهروندان ارائه دادند.

مقرر شد که واحد های مربوطه نسبت به رنگ آمیزی جداول خیابان ها، حمل و نقل و جابجایی مسافران در شهر، فعالیت بیشتر گشت ویژه تاکسی رانی، استقرار ایستگاه راهنمای مسافران نوروزی، نصب بنرهای حاوی پیام های ایمنی و اخلاقی و تهیه و توزیع نقشه راهنمای شهر بین مسافران نوروزی اقدام کنند.

همچنین مقرر شد، در زمینه تذکر و اخطار به شهروندان جهت جمع آوری نخاله های ساختمانی در کوچه ها و معابر سطح شهر، آمادگی سازمان آتش نشانی جهت چهارشنبه سوری، جلوگیری از برپایی آتش در بوستان ها و محل استقرار مسافران نوروزی، هماهنگی جهت تعمیر و تکمیل مبلمان پارک ها، تمیزکردن و لایروبی جدول ها، هرس درختان، گل کاری، تجهیز و تنظیف سرویس های بهداشتی، آماده سازی پارکینگ ها، تجهیز نمازخانه ها و آبخوری ها و پاکسازی ورودی های شهر، رنگ آمیزی و تعمیر تابلوهای راهنمایی و رانندگی ورودی های شهر، خط کشی خیابان های سطح شهر، رفع سد معبر، روشنایی و نورپردازی خیابان ها و پارک های سطح شهر، جمع آوری زباله ها و تنظیف سطح شهر، آماده سازی ادوات شهرداری در مواقع بحرانی ، لکه گیری خیابان های اصلی شهر اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۳۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
چه دلخوش هستن این مسئولان شهری والا!
آخرین اخبار