کاخ سفید: نشانه‌ای از فعالیت‌های فرازمینی در آسمان آمریکا وجود ندارد

سخنگوی کاخ سفید پس از مشاهده چند شیء پرنده در آسمان این کشور گفت که نشانه‌ای از فعالیت فرا زمینی در حریم هوایی آمریکا وجود ندارد.

«کارین ژان پی یر» پس از آنکه ارتش امریکا سه شیء هوایی ناشناس را بر فراز آسمان این کشور پس از بالون چینی، سرنگون کرد، گفت: هیچ نشانه‌ای از فعالیت فرازمینی بر فراز حریم هوایی آمریکا وجود ندارد.

به گزارش رویترز، سخنگوی کاخ سفید افزود: می‌خواهم به مردم آمریکا بگویم که هیچ نشانه‌ای از فعالیت‌های فرازمینی یا موجودات فضایی بر فراز آمریکا وجود ندارد.

وی تصریح کرد: می‌دانیم که نگرانی‌ها و سوالاتی در این خصوص وجود دارد، اما خیر، هیچ نشانه‌ای از فضایی‌ها یا فعالیت فرازمینی در حوادث اخیر وجود ندارد.

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز گفت که اطلاعات مربوط به این اشیا هنوز در حال جمع‌آوری است.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا دوشنبه شب به وقت محلی در بدو ورود به فرودگاه بروکسل به خبرنگاران گفت اشیای هوایی ناشناسی که چند روز گذشته در آسمان آمریکای شمالی سرنگون شدند، تهدید نظامی برای اهداف روی زمین محسوب نمی‌شدند.

وزیر دفاع آمریکا برای شرکت در نهمین نشست گروه ارتباطی دفاعی اوکراین و دیدار با وزرای دفاع کشور‌های عضو ناتو به بلژیک سفر کرده است و سپس در نشست وزرای دفاع ناتو شرکت خواهد کرد.

لوید آستین افزود: اشیای سرنگون شده تهدیدی برای هوانوردی غیرنظامی و تهدید بالقوه‌ای برای جمع‌آوری اطلاعات بودند و به زودی جزئیات بیشتری از آن‌ها بدست می‌آوریم. به دلیل آنکه نتوانستیم ماهیت اشیای هوایی را تعیین کنیم، مجبور به اقدام اضطراری برای حفاظت از امنیت و منافع خود شدیم. هنوز قطعات اشیای هوایی سرنگون شده اخیر در آسمان کانادا را پیدا نکرده ایم.

ایالات متحده آمریکا در هفته گذشته چهار شیء را بر فراز آمریکای شمالی ساقط کرده است که اولین مورد آن یک بالون اطلاعاتی چینی در سواحل کارولینای جنوبی در ۴ فوریه بود.

مقامات آمریکایی روز پنجشنبه به وقت محلی دوم فوریه (۱۳ بهمن ماه) برای نخستین بار بصورت علنی اعلام کردند که ایالات متحده در حال ردیابی یک بالون نظارتی مشکوک چین بوده که برای چند روز بر فراز حریم هوایی این کشور مشاهده شده است.

نخستین پیامد کشف و شناسایی بالون اطلاعاتی چین بر فراز حریم هوایی ایالات متحده، تعویق سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به پکن بود.

سرانجام عصر شنبه به وقت محلی، چهارم فوریه (۱۵ بهمن ماه) ارتش آمریکا بالون چینی را که باعث افزایش تنش میان واشنگتن - پکن شده بود، با جنگنده اف ۲۲ در سواحل کارولینا سرنگون کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۷:۲۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
حمله امریکا به موجودات فرازمینی. به یوفوها. سازمان ملل به فریاد برس. به سوریه که کمکی نکردی لااقل به فرازمینی ها کمک کن.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
خوبه نگفتن کار ایرانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
یا حضرت خضر این دیگه از کجا پیداش شده؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
گر در جهان و کیهان بی انتها موجودات دیگر و فرا زمینی ها نباشند این از کم شانسی بسیار بسیار زیاد ماست
بعید بدانیم فرا زمینی ها نباشند هر چند کشورهایی اندک هم با فناوری بالا هم در کره خاکی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
اگر شما آمریکایی ها فعالیت های شیطانی و ضد حقوق بشریتون رو کنار بگذارید،در جهان هیچ تهدیدی برای مردم دنیا وجود نخواهد داشت.
الان هم مانند قبل با ادعا های سینمایی سعی در اجرا نمایشی از قدرت نظامی پوشالی تان دارید.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۴:۲۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
وجود دارد. به عقیده ما احترام بگذار. سرسختی نکن. دمکراسی را رعایت کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
این آمریکایی ها انقدر که فیلم فضایی دیدن مغزشون مشکل پیدا کرده. فرق بین واقعیت و تخیل رو نمی تونن تشخیص بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
اخه این فرا زمینی ها چرا به کشور امریکا وارد میشن؟ !!!
مسخره کردن ما رو
وارد شن معلومه رفتین دس از سر اونا هم بر نمیدارین میخوان حساب تون برسن
چ فرازمینی؟؟ امریکا خیال میکنن بقیه کشورا قدرت بیشتر ازش نداره نمیتونن وارد اسمونش شن

برو بشین سرجات امریکا چپاولگر و متوهم !
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۲:۵۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
چطور برای فیلم های فرازمینی ها جوایز نجومی می دهید ولی موجودات فرا زمینی وجود خارجی ندارند؟ موجودات فرازمینی وجود دارند و امریکا باید پاسخ گو باشد جهت از بین بردن آن ها. چطور وزیر امور خارجه قرانسه میگوید اعتراض به توهین به قرآن مجید حقوق لائیسیته را از بین میبرد ولی حمله به موجودات فرازمینی یک عقیده نیست که به آن حمله می شود؟ این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم و حمله کنندگان را به پای میز محاکمه می کشانیم و به سزای اعمالشان می رسانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
موجودات فرازمینی خواهشا با اون قدرتی که دارین یه سر بیان زمین یه سری ظالم تو کل جهان که جهان به گند کشیدند ببرین نپتون تبعید کنین جهان ارامش بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
همش تو فاز فیلمهای خالی بندی هالیوودی هستند سوپر من و بتمن و با همین مزخرفات چه کشتن هایی رو توجیه نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
اگر فرازمینی هست خود امریکاییان که از انسانیت بویی نبردن، باید برگردن به سیاره خودشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
به نظر میرسه خود این بابا شکلو شمایل فرا زمینی ها رو داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
فرازمینی ها چند میلیارد سال نوری از ما فاصله دارن عمرا تونسته باشن این فاصله رو تی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
پس مطمعن شدم که فرازمینی ها وجود دارند چون آمریکا همیشه دروغ میگخ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
آمریکا هر غلطی در فضا برعلیه کشورها انجام دهد
به گردن فرازمینی ها که موجودیت ندارند می اندازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
فرازمینی هایی وجود ندارند غیر از آن موجوداتی که ما بهشون میگیم از ما بهترون !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
هنوز اشیا سرنگون شده رو پیدا نکردید پس از کجا مطمعنی و فرازمینی نیست؟! شما هم که خیلی سابقه درخشانی در راستگویی دارید اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
حظور فرارزمینی ها درآسمان ایالات متحده بعید نیست! چراکه خیلی های معتقد هستند به هرچیزی زیاد فکر کنی وآنرا دررویاهات حس کنی! کم کم طبق قانون راز!!!! به آن موجودیت میدهی! حالا حکایت جنگ ستارگان!! وفیلمهای هالیوودی و افکارجمعی به سمت فرازمینی ها و... باعث شده ازاین به بعداین اشیاء ناشناخته درآسمان آمریکا جولان دهند!!! دلیل اینکه آمریکا دیرزمانیست کشورهای دیگه رو مخصوصاً جهان سوم را جزء بشرحساب نمیکنه !! بخاطرهمین اصل است یعنی عمری فقط فکر کردن آمریکا ناجی است آمریکا هورا است آمریکا وارد است آمریکا آخرت پیشرفت وتکنولوژی است آمریکا آخر آزادی ورفاه وصفا سیتی است آمریکا اصل قدرت نظامی وفضایی است آمریکا اول وآخرهرچه حقوق بشر ودموکراسی وآزادی بیان و..است آمریکا آمریکا است! ودلارش حرف اول رامیزند ارباب وکدخدای دنیا والبته فرازمینی هاست برای همین بدون اجازه وویزا ! اگربخواهند فرازمینی ها بیان روآسمان مجبورمیشویم روآسمان هم مثل مرزمکزیک دیوار بکشیم!!
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۹:۰۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
فرازمینی ها قصد ایجاد ارتباط با زمین را دارند ولی شما امریکایی های جنایتکار آنها را منفجر میکنید. باید کمیته ای حقیقت یاب موضوع را رسیدگی کند.
آخرین اخبار