افزایش شاخص‌های برخورداری مناطق محروم هدف دولت

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: تمام اقدامات دولت سیزدهم در راستای افزایش شاخص‌های برخورداری مناطق محروم به خصوص در روستا‌ها است.

خسروی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان در مجلس شورای اسلامی با همراهی فرماندار شهرستان خوسف و جمعی از مدیران ادارات شهرستان با شرکت در برنامه دهگردشی روستای سیوجان در جمع مردم حاضر و از نزدیک در جریان درخواست‌ها و مشکلات آنان قرار گرفته و در خصوص پیگیری موارد مطرح شده قول مساعد داد.


نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در این دهگردشی ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات روستائیان از دستگاه‌های اجرایی گفت: برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد و پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار گیرد و مواردی که نیاز باشد توسط نماینده در استان و تهران پیگیری می‌شود.


خسروی با بیان این که هدف دولت سیزدهم و مدیران انقلابی خدمت بی منت و حضور در میان مردم است افزود: تمام اقدامات دولت درراستای افزایش شاخص‌های برخورداری مناطق محروم به خصوص در روستاها، نشانگر توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم به این مناطق است.


درخواست‌ها و مشکلات مردم روستای سیوجان در خصوص مشکلات آب، اینترنت، وام مسکن بود که مدیران ضمن گزارش اقدامات انجام شده قول پیگیری مسائل را دادند.


درپایان بازدید از سوله در حال احداث فرآوری عناب سیوجان نیز انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.