معرفی آثار برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی

۲۵ اثر برتر و برگزیده چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی معرفی شدند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در مراسم پایانی چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: رسانه‌ها می‌توانند سازنده باشند و در مقابل هجمه بزرگ دشمنان که به دنبال تضعیف نظام مقدس اسلامی نقش بی بدیل خود را در بیان دستاورد‌ها ایفا کنند.

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری ۲۲ بهمن را یک بیعت مجدد و یک بعثت دیگری دانست که خداوند به ملت بزرگ ایران ارزانی داشته است افزود: مردم پای انقلاب هستند و با همه سختی‌ها و فشار‌ها و جوسازی‌های رسانه‌ای معاندان بار دیگر آمدند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند و امپراطوری رسانه‌ها در قبال این حضور پرشور سکوتی مرگ بار داشتند.

وی ابوذر را نماد راستگویی و صداقت عنوان و تصریح کرد: این جشنواره نیز به همین دلیل به نام حضرت ابوذر نام گذاری شده و باید رسانه‌ها با ایجاد جبهه رسانه‌ای و جریان سازی در مقابل دشمنان بر بیان حقایق و تبیین آن‌ها تاکید کنند.

سرهنگ کافی مولا دبیر برگزاری این جشنواره نیز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این که ۲۵۰ اثر رسانه‌ای در قالب‌های گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، تیتر، یادداشت، سرمقاله، اینفوگرافیک، موشن‎گرافیک، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است گفت: ازبین آثار رسیده به این جشنواره از ۲۵ اثر برتر و برگزیده تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.