دستگیری ۲ کارچاق کن در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری ۲ کارچاق کن خبر داد و گفت: کارچاق کن ها، شب گذشته سر قرار و هنگام دریافت پول، دستگیر شدند.

حیدر آسیابی  رئیس کل دادگستری گلستان گفت:  کارچاق کن ها خودشان  را از افراد نزدیک به مسئولان قضایی استان معرفی می‌کردند و در پرونده‌های مهم با ادعای این که می‌توانند رای پرونده را به نفع یکی از طرفین تغییر دهند پول نقد، دلار و سکه درخواست می‌کردند.

آسیابی ادامه داد: با گزارش مردم به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، بررسی این گزارش با حساسیت آغاز و پس از چند ماه تحقیق این دو نفر دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این دو نفر فعلا بازداشت هستند و افرادی که در دام این کارچاق کن‌ها گرفتار شده اند، می‌توانند برای طرح شکایت، به دادسرای مرکز استان و یا حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند.

آسیابی افزود: امسال با تلاش حفاظت و اطللاعات استان و گزارش‌های مردم به سامانه پیامکی حفاظت استان، ۵۲ کارچاق کن و کارشناس متخلف شناسایی و دستگیر شده اند.

برچسب ها: دادگستری ، کارچاق کن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۰:۵۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام چرا بدنبال قطع ریشه نمیروید ؟ هرس باعث تقویت ریشه می شود و ریشه خود را درمقابل آسیب ها تنو مندتر می کند . کار چاق کن یعنی دلال قاضی . کدام قاضی ؟ رئیس آنها چه کسی است ؟ البته خبر نگار فهیم ، شجاع متدین می خواهیم تا با مطالبه گری دسترسی به ریشه را فراهم نماید تا فساد در جامعه کاهش یابد