مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد اعلام کرد؛

آغاز توزیع پیازهای وارداتی در بازار

مسعود امراللهی گفت: با توجه به ورود پیازهای وارداتی به تهران، از امروز امر عرضه به بازار آغاز می شود.

آقای مسعود امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: با توجه به شرایط بارندگی در نیمه جنوبی و مشکلات برداشت، پیش بینی ما برای تنظیم بازار واردات ۵۰ هزارتن پیاز است.

او از ثبت سفارش یک هزار تن پیاز خبر داد و گفت: محموله نخست طی روزهای قبل از بندر جاسک به تهران رسید و محموله دیگر نیز در گمرک است. همواره واردات پیاز هم تا زمان رسیدن بازار به آرامش ادامه دارد.

امراللهی با بیان اینکه از امروز پیازهای وارداتی در بازار توزیع می شود، گفت: یکی از ابزارهای تنظیم بازار واردات است، چنانچه نیازی نداشته باشیم، محموله های وارداتی را به عنوان ذخایر نگه می داریم.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد با تاکید بر ثبت انبارها در سامانه جامع تجارت گفت: هر انباری که محصولات کشاورزی در آن دپوست، باید در سامانه جامع تجارت ثبت شده باشد، در غیر این صورت اگر بازرسان ما انباری را بازرسی کنند که ثبت در سامانه جامع تجارت نباشد، پرونده آن را برای رسیدگی به سازمان تعزیرات ارجاع می دهیم.

او گفت: با توجه به آغاز سرکشی از انبارها، تمامی انبارهای محصولات کشاورزی اعم از پیاز، سیب زمینی، برنج، روغن، شکر و غیره حتما در سامانه جامع تجارت باید اطلاعاتشان ثبت و بروز باشد تا دچار مشکل نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
انشالله پیازهای داخلی در این هوای زمستان یخ زده شوند تا درسی باشد برای کسانی که گران فروشی و احتکار می کنند و باعث ناراحتی مردم میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
پیازها تماما بی کیفیت و اشغال به تما معنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
پیازها رو از سردخانه ها خارج کنید نیاز به واردات نیست.
Iran (Islamic Republic of)
غریبه اشنا
۰۵:۲۹ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
پیاز هم وارداتی شد
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۳:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
سلام علیکم، تادیروز پیاز صادر می کردیم به عراق ،من با چشم خودم طی چند سال‌های اخیر و حتی پارسال تو روستاهای آذربایجان شرقی و غربی دیدم در اول بهار پیاز های احتکار شده در انبارها که نیم متر سبز شده رو تو دشت و باغها و کوهها و...ریختن،همین مردم روستایهای کشاورز و میدان... با این کارهاشون آخرش اینجوری مجبوریم به واردات کنیم خوش به حالمون والا.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۲:۲۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
پیاز واردات کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
بلاه فعلا اول کاریم فللا پیاز وارد میکنیم بعدا گوجه و سیب زمینی و خیار و هندوانه وارد میکنیم بهتر نبود همان گندم وارد می کردیم که خشک بار بود مگر فکر میکنید گندم کم اب مصرف می کند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
چرا انقد ناامیدی تزریق میکنین خسته نشدین خب که چی مردم رو تحریک نکنین
آخرین اخبار