تاکید رئیس مجلس بر همدلی برای حل مشکلات اقتصادی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرگاه بر توان و ظرفیت داخلی اعتماد کردیم توانستیم از سختی‌ها عبور کنیم و این همان رمز مهم پیروزی انقلاب اسلامی است.

آقای قالیباف در نشست با نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران و فعالان اقتصادی استان در تبریز گفت: مبانی انقلاب اسلامی مردمی بوده و هر تصمیمی که برای حل مشکلات مردم گرفته شود باید شجاعانه و منطبق بر عقلانیت باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به ما ثابت کرد که با تکیه بر توان و ظرفیت مردم می‌توان موانع سخت را از سر راه برداشت و به پیروزی رسید و این درسی است که ما از امام خمینی (ره) گرفتیم بزرگ مردی که جز برای خدا حرفی نزد و جز برای خدا گامی بر نداشت.

آقای قالیباف تصریح کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید می‌کنم همه ظرفیت‌ها و امکانات در کشور وجود دارد و ما می‌توانیم با برنامه‌ریزی دقیق و علمی در طول اجرای برنامه هفتم توسعه کشور را به ثبات اقتصادی برسانیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی آموزه مهمی برای ما دارد افزود: هرگاه بر توان و ظرفیت داخلی اعتماد کردیم توانستیم از سختی‌ها عبور کنیم و این همان رمز مهم پیروزی انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این نشست با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در بخش مسکن ظرفیت بالایی دارد بر ضرورت توجه ویژه به این بخش تاکید کرد و گفت: توجه جدی به حوزه معدن نیز می‌تواند باعث توسعه پایدار و جلوگیری از وابستگی به درآمد نفت در کشور شود که مورد نظر رهبری انقلاب است.

آقای خرم استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: از هفته دولت امسال تاکنون بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ طرح مختلف عمرانی، صنعتی و اقتصادی با بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است که نشانگر روند شتابان توسعه در استان است.

آقای اسماعیلی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی هم به برخی مشکلات موجود در نقاط مختلف استان اشاره و بر تامین اعتبارات مورد نیاز برای حل این مشکلات تاکید کرد.

در ادامه این نشست برخی از مدیران سازمان‌ها و فعالان اقتصادی و صنعتی استان و تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نکته نظرات خود را مطرح کردند.

ضرورت سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان، افزایش جدی در بودجه استان آذربایجان شرقی در لایحه بودجه ۱۴۰۲، اصلاح قانون معادن، تسریع در اتمام طرح راه آهن میانه - تبریز، استمهال وام‌های کشاورزی و توجه جدی به رفع موانع موجود بر سر راه صنعت و تولید از مواردی بود که در این نشست بیان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار