پاکر: فرناندز روان‌پریش است/ او مثل مرغ فقط در زمین می‌دود

پل پارکر اعتقاد دارد برونو فرناندز فاقد خصایص لازم برای کاپیتانی منچستریونایتد است.

پل پارکر بازیکن سابق منچستریونایتد به سختی از برونو فرناندز انتقاد کرد و شخصیت او را زیر سوال برد. به نظر او برونو فرناندز شخصیت رهبری ندارد و بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد نباید بر بازوی او بسته شود.

پل پارکر گفت:برای زابیتسر در بازی با لیدز متاسفم که مجبور شد با برونو فرناندز بازی کند که یک فرد روانی است که با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت مثل یک مرغ سر کنده می‌دود! بازوبند کاپیتانی در دست برونو فرناندز بود، اما او مثل یک رهبر عمل نمی‌کند. او باید مثل یک الگو رفتار کند نه این که وقتی اوضاع بر وفق مرادش پیش نرفت عصبی شود.

او افزود: برونو فرناندز واقعا خودخواه است و در زمین بازی ثبات ندارد. بسیار بسیار بی ثبات است. باید رفتار مثل یک کاپیتان را شروع کند، ولی صادقانه بگویم که انتظار ندارم بهبودی در رفتارش ببینم. او نه از لحاظ شخصیتی عاقل است و نه از لحاظ فوتبالی. حالا می‌فهمم چرا منچستریونایتد اولین باشگاه بزرگ دوران بازی اوست. مشخص است که هیچ باشگاه بزرگی او را نمی‌خواست. شاید هواداران متوجه این نکات نشده باشند، اما یک فرد فوتبالی دیر یا زود متوجه این مساله می‌شود. اریک تن هاخ هم به زودی این نکته را خواهد فهمید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار