رئیس‌کل دادگستری کردستان:

پرونده‌های محکومان عفو رهبری در کردستان در حال بررسی است

حسینی فرمان عفو اخیر رهبری را یک اقدام پدرانه و حکیمانه توصیف کرد و گفت: پرونده‌های این افراد در استان در حال بررسی و انجام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی در نشست بصیرتی، انقلابی و روشنگری که با حضور قضات و کارکنان به مناسبت دهه مبارک فجر در دادگستری مرکز استان کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک این ایام، اظهار داشت: آرمان اصلی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و مقام معظم رهبری تحقق اسلام ناب محمدی (ص) است.

رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: باید مسلمانان با تکیه بر مکتب امام حسین (ع) رفتار و کردار خود را به خدای متعال عرضه کنند، چرا که اگر اعمال‌مان برای جلب رضایت خدا باشد مورد قبول قرار می‌گیرد.

او عنوان کرد: اسلام ناب محمدی منافع دشمنان اسلام را به خطر انداخته و این همان کاری است که انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) انجام داده است.

حسینی بر لزوم قدردانی از خون شهدای انقلاب اسلامی تأکید کرد و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

او فرمان عفو اخیر مقام معظم رهبری را یک اقدام پدرانه توصیف کرد و گفت: پرونده‌های این افراد نیز در دادگستری کردستان در حال بررسی و انجام است.

رئیس‌کل دادگستری کردستان با بیان اینکه باید قدردان این اقدام حکیمانه رهبر معظم انقلاب باشیم ، اظهار کرد: باید با حضور پرشورتر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکم و دندان‌شکنی به استکبار جهانی بدهیم. 

منبع: تسنیم

برچسب ها: عفو رهبری ، محکومان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.