گفتگوی وزیر خارجه قطر با رابرت مالی درباره ایران

وزیر خارجه قطر در واشنگتن با نماینده آمریکا در امور ایران درباره تحولات مذاکرات هسته‌ای دیدار و گفتگو کرد.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر در واشنگتن با رابرت مالی، نماینده آمریکا در امور ایران درباره روابط دو جانبه دو کشور و تحولات مذاکرات هسته ای دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش الخلیج آنلاین، وزارت امور خارجه قطر امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که وزیر خارجه قطر با مالی درباره تعدادی از موضوعات مورد علاقه مشترک گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه قطر در توئیتی پس از این دیدار نوشت که با مالی «آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌ ویژه تحولات مذاکرات توافق هسته‌ای و تعدادی از موضوعات مورد علاقه مشترک» را مورد بحث و بررسی قرار داده است. 

در پایان ژانویه گذشته ایران اعلام کرد که پیامی از طرف مقابل در مذاکرات دریافت کرده که توسط وزیر امور خارجه قطر در سفرش به تهران ابلاغ شده است.

سال گذشته، دوحه میزبان مذاکرات غیرمستقیم آمریکا و ایران بود.

تلاش‌ها برای احیای این توافق از ژوئیه گذشته، زمانی که اتحادیه اروپا پیشنهادی را ارائه کرد که به ادعای آن‌ها بهترین راه حل در حال حاضر بود، متوقف شد.

ساعاتی پیش سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به ادعا‌های برخی مقامات غربی مبنی به پایان کار توافق هسته‌ای ایران گفت: «نمی توان گفت که برجام مرده (دفن) است، اما در بخش مراقبت‌های ویژه است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
قطرنمیفهمه نباید با امریکا حرف بزنه اخرش کلا سرش میزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
آمریکا بره به جهنم
آخرین اخبار