انعقاد قرارداد خرید ۳۰۰ دستگاه اتوبوس گردشگری در سمنان/ایجاد ۱۳هزار فرصت شغلی در استان

استاندار سمنان به فعال‌سازی بخش تولید و صنعت در استان پرداخت و گفت: قرارداد خرید ۳۰۰ دستگاه اتوبوس گردشگری از استان منعقد شد.

استاندار سمنان به دستاوردهای سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی و تسهیلات اقتصادی از محل سفر رئیس‌جمهوری به استان اختصاص یافت.

وی گفت: کسب رتبه اول استان در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید، بازگشت به چرخه تولید ۷۲ واحد راکد که ۶ واحد متعلق به شهرستان مهدیشهر است، رشد بیش از ۱۱۶ درصدی اعتبارات دهیاری های استان، فعالیت ۱۱۰ شرکت دانش بنیان، ایجاد بالغ بر ۱۳ هزار فرصت شغلی، کاهش نرخ بیکاری استان و... از جمله اقدامات ارزنده صورت گرفته در استان طی امسال بوده است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تا به امروز در ایام الله مبارک دهه فجرمیزبان سه وزیر نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری در استان بودیم و پروژه های ارزشمندی به‌بهره برداری رسید.

وی با اشاره به کوهستانی بودن شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: بزرگترین پروژه‌ گازرسانی استان در حوزه کوهستانی و برای گاز رسانی به روستاهای چاشم و خطیرکوه شهرستان مهدیشهر در حال انجام است.

این مقام ارشد استانی به معدنی بودن استان سمنان اشاره و بیان کرد: در حال حاضر تعداد معادن فعال در حوزه فرآوری در سطح استان رشد مطلوب و چشمگیری داشته که این‌ تعداد در حال افزایش است.

وی از طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به مهدیشهر نام برد و گفت: بحث راه اندازی مجتمع دامپروری شهرستان مهدیشهر از محل سفر ریاست جمهوری به استان در دست اقدام است.

هاشمی تاکید کرد: دغدغه مردم شهرهای مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین در خصوص تامین‌ مسکن در حوزه طرح‌نهضت ملی مسکن، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.