آغاز بهره‌برداری از دستگاه سی‌تی‌اسکن دوم بیمارستان خلخال/ عملیات اجرایی احداث کشتارگاه صنعتی طیور آغاز شد

همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری از دستگاه سی‌تی‌اسکن دوم بیمارستان خلخال و عملیات اجرایی احداث کشتارگاه صنعتی طیور نیز در این شهرستان آغاز شد.

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور سیدغنی نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، فرماندار خلخال و جمعی از مسؤولان، بهره‌برداری از ۷۷ پروژه عمرانی و اقتصادی و عملیات اجرایی ۸ پروژه به ارزش بیش از ۳۵۴میلیارد تومان در شهرستان خلخال آغاز شد.

در همین راستا، دستگاه سی‌تی‌اسکن دوم، دستگاه ماموگرافی، آزمایشگاه پاتولوژی، بخش نگهداری ویژه نوزادان (NICU)، بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی در بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در روستای پروچ شهرستان خلخال، عملیات اجرایی واحد کشتارگاهی صنعتی طیور با کشتار روزانه ۱۶هزار قطعه مرغ با سرمایه‌گذاری ۳۵میلیارد تومانی بخش خصوصی آغاز شد.

حضور در جشن انقلاب دانشگاه‌های شهرستان خلخال در سالن شهید عمران پستی دانشگاه پیام نور خلخال، از دیگر برنامه‌های سفر عبداللهی عابد به این شهرستان بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار