جهاد تبیین وظیفه تمامی مسئولان چهارمحال و بختیاری است

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جهاد آبرسانی به خانمیرزا اختصاص یافت.

غلامعلی حیدری در آیین بهره‌برداری طرح‌های دهه فجر خانمیرزا گفت: برای جهاد آبرسانی به مناطق مختلف این شهرستان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با همکاری قرارگاه امام حسن (ع) اختصاص داده شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دهه فکر انقلاب اسلامی فرصتی برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران و مقایسه آن با دوران طاغوت است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اقدامات فراوان معنوی و مادی جمهوری اسلامی ایران در ۴۴ سال اخیر افزود: رژیم طاغوت، متزلزل و بدون اختیار بود که بدون اجازه آمریکا و انگلیس نمی‌توانست کاری انجام دهد.

حیدری اضافه کرد: امام راحل عزت، اقتدار، مردم‌سالاری دینی، پیشرفت، توسعه، رشد و بالندگی را به مردم ایران هدیه داد.

وی، جهاد تبیین را وظیفه تمامی مسئولان دانست و اظهار داشت: بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تسریع در روند توسعه کشور باید برای همگان تشریح شود.

حیدری ادامه داد: ۱۷ هزار شهید ترور، راه‌اندازی جنگ تحمیلی، اعمال تحریم‌های ظالمانه، تحریم‌های ظالمانه و توطئه‌های دیگر کشور‌های غربی نشان‌دهنده مظلومیت ایران در برابر استکبار جهانی است.

وی با اشاره به حضور میدانی دولت سیزدهم در استان‌های مختلف کشور افزود: فعالیت جهادی، تسریع در انجام امور مختلف و خدمت بی‌منت به مردم شایسته کشور و چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین اولویت دولت کنونی به‌شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.