بلینکن: پوتین علاقه‌ای به دیپلماسی ندارد

وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد رئیس جمهور روسیه در حال حاضر هیچ علاقه‌ای به دیپلماسی واقعی با کی یف ندارد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا امروز چهارشنبه ادعا کرد که اقدامات نظامی اخیر روسیه در اوکراین نشان می‌دهد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در حال حاضر هیچ علاقه‌ای به دیپلماسی واقعی با کی یف ندارد.

بلینکن در یک کنفرانس مطبوعاتی با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در واشنگتن، تاکید کرد که بهترین راه رو به جلو، ادامه جنگ به نفع اوکراین تا از سرگیری تلاش‌های دیپلماتیک است.

دبیرکل ناتو هم گفت که نیرو‌های روسیه در حال آماده شدن برای آغاز حملات نظامی جدید در سراسر اوکراین با نزدیک شدن به اولین سالگرد جنگ هستند.

بلینکن نتیجه گیری کرد که افزایش حمایت نظامی از اوکراین همچنان حیاتی است و تاکید کرد که "جنگ پوتین همچنان یک شکست استراتژیک است. " در همین راستا، بلینکن بار دیگر تاکید کرد که متحدان غربی تانک‌های زرهی را در اختیار ارتش اوکراین قرار خواهند داد تا دفاع خود را در برابر روسیه تقویت کنند.

باربارا وودوارد، سفیر و نماینده انگلیس در سازمان ملل با تکرار اتهام زنی‌های لندن علیه جمهوری اسلامی ایران درباره جنگ اوکراین مدعی شد روسیه برای حمله بزرگتری آماده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۰:۲۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
آ قای بلی نکن شما با نفرستادن تسلیحات به اکراین بی طرفی تان را اثبات کردید و همه دنیا فهمیده اند که شدیدا طرفدار دیپ لماسی هستید. شما مثل سوئیس بی طرف هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
به خدا خیلی شیطانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
منظور از دیپلماسی در فرهنگ امریکا کلاه برداری و شیرهمالیدن سر کشور های مستقل است
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۳:۱۱ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
آنتوان آیا تانک لئوپارد علامت دموکرسی است؟ یا علامت جومونگ کراسی است؟
آخرین اخبار