اظهار نظر وزیر دفاع آلمان درباره حملات هسته‌ای روسیه

وزیر دفاع آلمان ادعا کرد تهدید هسته‌ای روسیه او را نمی‌ترساند.

بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان که به کی یف سفر کرده است در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تهدید‌ها درباره حمله هسته‌ای روسیه به آلمان او را می‌ترساند، پاسخ داد: نه، این واقعاً من را نمی‌ترساند، زیرا یک موضوع آن است که در داخل چه اتفاقی می‌افتد و دیگری در تبلیغات گفته می‌شود.

در ماه‌های اخیر، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، بار‌ها به طور غیرمستقیم تهدید‌های هسته‌ای را مطرح کرده است و رسانه‌های غربی درباره اینکه او در نهایت حمله هسته‌ای انجام دهد ابراز نگرانی کرده اند به ویژه پس از آنکه دولت آلمان تصمیم خود را برای ارسال تانک‌های لئوپارد خود به کی یف اعلام کرد.

پوتین دوم فوریه (۱۳ بهمن) به مناسبت هشتادمین سالگرد نبرد استالینگراد در جنگ جهانی دوم گفت: ما چیزی برای پاسخ دادن داریم، استفاده از فناوری زرهی پایان کار نیست و همه باید این را درک کنند.

وزیر دفاع آلمان وعده داده است که تا پایان ماه مارس (اواسط فرودین) تانک‌های لئوپارد را به اوکراین تحویل دهد. پیستوریوس همچنین ادعا کرد: جهان بدون پوتین بدون تردید و بدون مصالحه بهتر خواهد بود.

پیش از این نشریه اشپیگل آلمان اعلام کرده بود شورای امنیت فدرال آلمان و وزیران خارجه، کشور، دفاع، اقتصادی، همکاری اقتصادی و دادگستری آلمان با تأمین ۱۷۸ تانک لئوپارد ۱ از مرکز ذخایر صنعتی به اوکراین موافقت کرده‌اند. خبرگزاری اسپوتنیک قبلتر اعلام کرده بود صدر اعظم آلمان با رفتارش در مسئله صادر کردن تانک‌های جنگی به اوکراین، آمریکا را خشمگین کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
دنیا بدون ناتو و آمریکا بسیار امن تر است
آخرین اخبار